Okulumuz 2. kez etwinning okulu oldu.

Okulumuz 2. kez etwinning okulu oldu.

Web sitemiz

WHOSE CHOCOLATE FACTORY IS IT?

WHOSE CHOCOLATE FACTORY IS IT?

17 Haziran 2020 Çarşamba

Let's Sustain Our World!








“Let's sustain our World!” projesi birbirlerinin kültürünü anlamak ve öğrenciler hakkında, davranış biçimleri ve daha sürdürülebilir bir dünyaya bireysel olarak nasıl katkıda bulundukları hakkında farkındalık yaratmakla ilgiliydi.

Farklı hedeflere cevap vermek için farklı BİT araçları kullanılmıştır: ortak okullardaki öğrencilerin ve öğretmenlerin üzerinde çalışmasını sağlayacak iletişim (e-posta, sohbet, video konferans), işbirliği (bloglar), bilgi dağıtımı (elektronik sunumlar, video klipler) işbirlikçi bir temel yaklaşım.

Bu projenin uygulanması ile öğrencilerin kendilerini ve ortaklarını daha iyi tanımalarını, ortaklarının menşe yerlerini, yaşam alışkanlıklarını ve her birinin daha iyi, daha ekolojik bir yapıya katkıda bulunma şeklini öğrenmelerini amaçladık. ve daha sürdürülebilir bir dünya.
Projenin amaçları:
• Avrupa vatandaşlığının değerlerini güçlendirmek
• öğrencileri sosyal, kültürel ve dilsel farklılıklarından ve benzerliklerinden haberdar etmek
• farklı kültürler arasında hoşgörü ve iletişimi teşvik etmek
• öğrencileri yeni, uluslararası arkadaşlıklar kurmaya teşvik etmek
• öğrencilerin ekolojik konulara ilgisini teşvik etmek
• öğrencileri, okullarındaki ve bölgelerindeki artan ekolojik sorunlar hakkında bilgilendirmek
• her okulda / bölgede ekolojik konularla ilgili mevcut durum hakkında karşılaştırmalı bir çalışma yapmak
• bir yabancı dilin iletişim aracı olarak kullanılmasını teşvik etmek
• öğrencilerin farklı BİT olasılıklarını kullanmalarını sağlamak.

 Projede 3 tematik alan vardı: A) Ben kimim? Nerede yaşarım? - Öğrenciler kendilerini tanıttılar (İngilizce + anadilleri). Memleketlerini ve bölgelerinde ziyaret edilecek en ilginç yerleri tanıttılar; B) Okulum - Öğrenciler okulları, dersleri ve konuları (çizimler, metinler, fotoğraflar, video klipler, podcast'ler, PTT'ler) hakkında konuştu; çok dilli bir çevrimiçi sözlük oluşturdular (öğrencilerin ana dilleri + İngilizce); bilgi alışverişi yapmak, şüpheleri ve merakları açıklığa kavuşturmak için video konferans yaptılar ve okulların interaktif resimlerini yaptılar. C) Bugün çevreyi korumak için ne yapıyorsunuz? - Öğrenciler çevreyi korumak için günlük olarak yaptıklarıyla ilgili bir anket hazırladılar, iyi uygulamalarla ilgili sonuçları karşılaştırdılar, nesli tükenmekte olan hayvanlar için işbirliği kitabı hazırladılar ve sonuç ve öneriler sunmak için okulda etkinlikler düzenlediler ve geri dönüşüm malzemeleri sanat eseri oluşturdular. bizimle paylaştı.






Türkiyrnin logo önerisi



Polonya'nın logosu proje logosu seçilmiştir.

Projede; 5 ortak ülke, 10 öğretmen ve 72 öğrenci vardı.

Bizim aktivitelerimiz;
o Haritada okullar
o Öğrencilere giriş
o Hobilerim (birbirimizi tanıyalım)
o Kasabam (kasabalarımızı tanıtalım)
Kasım
o Okulum ve sınıfım
o Çok dilli çevrimiçi sözlük
o Projenin logosu

o Noel kartı alışverişi
o Geleneklerimizin Noel Kitabı
• Şubat / Mart etkinlikleri (Covid epidemisinin etkisiyle)
o Hangi hayvanların ve bitkilerin tehlike altında olduğu
Nesli tükenmekte olan bitki ve hayvana oy verelim
o Nesli tükenmekte olan bitki ve hayvanlarımızın kitabı
o Geri dönüştürülmüş malzemelerden yapılmış Art Craft
Nisan
o Paskalya Kartlarını değiştirelim
o İnternet üzerinden Paskalya selamları
o Gezegeni korumak - Dünya Günü sunumu
Mayıs
o Öğrenciler, öğretmenler ve veliler tarafından yapılan değerlendirme
• Projenin yaygınlaştırılması

Bazı web 2.0 araçlarını kullanıyoruz
Padlet: tüm ortaklar tarafından paylaşılan tüm şeyleri toplamak için
Google tur oluşturucu: şehrimizi göstermek ve tanıtmak için
Videolar: kendilerini tanıtmak
Öğrenme uygulamaları: bir bulmaca yapmak
Tricider: logoya oy vermek
Kitap oluşturmak için Storyjumper (hikaye ve gelenek kitapları)
Animoto: tematik videolar
Google formları: değerlendirmeler
Google formları, blog yazarı, sallanma; yaymak

“Dünyamızı kurtaralım” projesinin uygulanmasının sonuçları şunlardır:
• Tematik alan okulunda çok dilli çevrimiçi sözlük
• Proje süresince işlenen konulara ilişkin elektronik sunumlar
• Öğrencilerin okulları hakkında video klipler
• Okul ve memleket resimleri içeren albümler
• Padlet gösterge panoları
• Farklı BİT araçları kullanılarak hazırlanan malzemeler
. e-kitaplar
• İşbirliğimiz sonucunda öğrencilerin çalışma ve fikirleriyle dolu ikiz alan

Bu somut sonuçların yanı sıra, katılan öğrencilerin gerçek etkileşim ve iletişim durumlarında bir yabancı dili iletişim aracı olarak kullanma fırsatı da vardı.

Read this book made on StoryJumper



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

eTw4Stem

Proje etkinlikleri COVID 19 nedeniyle dondurulmuş ve 2020-2021 eğitim öğretim yılında devam edilmesine karar verilmiştir.